Daily Archives: 20.6.2013

Rv9 polkaisee käyntiin

Normaali

Olen suh.koht. tehokkaasti saanut käännettyä ajatukset pois, aina kun olen ruvennut murehtimaan miten tässä käy.

Huonon olon sainkin selätettyä viimein pois. Kunhan vain pidän huolen, ettei tule nälkä ollenkaan, niin ällötys pysyy poissa. Lihaa ei oikein tee mieli, syön lähinnä jogurtteja, salaatteja, avokadoja, hapankorppua, myskiä, mutta spagettia ja jauhelihakastiketa pystyin yksi iltakin jopa syömään. Ällötys hiipii, jos vatsa kerkee mennä tyhjäksi ja näläksi asti. Jos pidän huolen, että muutaman tunnin välein jotain mussutankin, niin pystyn syömään lounaan ja illallisen suht normaalisti 🙂 Itseaiheutettua oli siis tämä! Nyt olen viisaampi!

Viimeksi raskausoireet hiipuivat kokonaan pois ekalla viikolla ja silloinhan raskaus todettiin viikolla 10 tuulimunaksi ja tyhjeni itsestään pois viikolla 11.

Nyt ovat tissit edelleen kipeät, eilen illalla kun äkkiä nousin sohvalta ylös tuli oikein terävä repäisykipu, joka pisti ihan henkeä haukkomaan. Tänään töissä on tullut kaksi pienempää.

Netissä kaikki kirjoittelevat, että kamalat repäisykivut, voi kun niitä ei olisi…mutta en voi sille mitään, mun päässä vaan soi: ”ihanat repäisykivut, lisää vaan, sehän kertoo siitä, että kohtu ilmeisesti kasvaa?” Kyllähän kohtu vähän viimeksikin kasvoi, vaikka olikin tuulimuna…mutta vain alussa…mitä mieltä siis olette, kaiken järjen mukaanhan, repäisykivut johtuu siitä, että kohtu kasvaa edelleen…? Joten siellä saattais olla asukkikin? Äh meneepä pähkäilyksi. Joka tapauksessa, mulle tulee niistä vaan parempi mieli. Voisin ainakin kuvitella, että jos kyseessä olisi tuulimuna tai keskeytynyt keskenmeno, kohtu ei enää enempää kasvaisi, joten ei uusia repäisykipujakaan tulisi…? Vai?

 

sikiö_08

Ensi viikolla se hartaasti odotettu ultra. Pitäkää mulle peukut pystyssä! Lomakin alkoi tänään, joten otan juhannuksen iisisti ja koitan vaan olla mahdollisimman hyvä ”kasvualusta” pienelle.

Hyvää Juhannusta kaikille!