Ekat kuvat vatsasta jaiks!

Normaali

Tämä blogi ollut minulle niin henkilökohtainen paikka, johon purkaa tunteita…mutta nyt kuitenkin ajattelin extempore laittaa kuvat vatsasta esille…toivottavasti niistä ei kuitenkaan edelleenkään mua tunnista. Kuvat otettu aina siis keskiviikkoisin iltapäivällä, duunin vessassa 😉 Jotta olisivat siis mahdollisimman vertailukelpoisia, kun about samaan kellon aikaankin viikon välein.

Olen vain huomannut, että itse olen kaivannut vertailukuvia netistä, mutta tosi moni kuvien lataajista on tosi hoikkia, Itse taas keikun normaalipainon ja lievän lihavuuden välimaastossa puolin ja toisin…joten en ole osannut verrata vatsakuviani hoikkien ihmisten kuviin, joilla piirtyy heti ekana terävä selkeä vauvakumpu.

Itselläni SUURIN OSA edelleenkin ehdottomasti ihan vaan turvotusta. Varsinkin ja etenkin juuri tuo vatsan yläosa on pinkeä ja turvoksissa vaikka itse kohtu ja vauvahan eivät ole edes navan korkuudella vielä.

No siitä huolimatta, oli se sitten turvotusta tai ihan mitä vaan, vatsa ei normaalilta näytä.Harmittavasti mulla nyt ei ole sitten kuvia siltä ajalta, kuin mitään poikkeavaa ei näkynyt ollenkaan, eli lähtötilanne puuttuu. Ekassa kuvassakin tuollainen möykky, mitä ei normaalisti ole.

No mutta tässä kuvasarja nyt tänään alkaneen kuudennentoista raskausviikon kunniaksi! 🙂

mahat 12_15

Jätä kommentti